Monday 15 September 2014

သူမနဲ့ ရက်၁၀၀ပြည့်အမှတ်တရ


ကျွန်တော်တို့၂ယောက်ရဲ့ စတင်တွေ့ဆုံမှုဟာ အများသူငါလည်း ဖြစ်လေ့ကြုံလေ့ရှိတဲ့ ပုံစံလိုမျိုး ခပ်ရိုးရိုးလေးပါပဲ။ထူးခြားဆန်းပြားတဲ့ တွေ့ဆုံမှုတစ်ခုတော့ မဟုတ်ခဲ့ပါဘူး။ ဒါပေမယ့် ထူးခြားမှုတစ်ခုက ကျွန်တော်တို့၂ယောက်ဟာ စပြီးရင်းနှီးပါပြီဆိုထဲက ဟိုးနှစ်ပေါင်းများစွာထဲက ရင်းနှီးခဲ့ကြသလိုမျိုးဖြစ်နေပြီး စတွေ့တွေ့ချင်းလူတွေလို ခပ်စိမ်းစိမ်းကြီးဖြစ်မနေခဲ့ကြတာ ကျွန်တော်နဲ့သူမရဲ့ ထူးခြားချက်တစ်ခုပေါ့။ ဒီ့ထက်ပိုပြီးထူးခြားမှုက ကျွန်တော်နဲ့သူမဟာ တိုင်ပင်ထားခြင်း မရှိပဲနဲ့ကို စိတ်တူကိုယ်တူဖြစ်ကြတာပါပဲ။ ဒီလိုအချက်တွေကြောင့်လည်း ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်ဟာ အချိန်တိုလေးအတွင်းမှာ မယုံကြည်နိုင်အောင် သံယောဇဉ်ဖြစ်ခဲ့ကြတာပေါ့။ ဒီသံယောဇဉ်တွေက တစ်နေ့တခြား တိုးပွားလာပြီး ကျွန်တော်တို့၂ယောက် ချစ်သူအဆင့်ကို ကူးပြောင်းခဲ့ကြတာပေါ့။

   စိတ်တူကိုယ်တူ သံယောဇဉ်ကြီးတဲ့သူနှစ်ဦး ချစ်သူတွေဖြစ်လာကြပေမယ့် ကျွန်တော်တို့၂ယောက်ရဲ့ ချစ်သူသက်တမ်းတစ်လျှောက်ဟာ သာယာဖြောင့်ဖြူးခဲ့တာချည်းပဲ မဟုတ်ခဲ့ပါဘူး။ အဓိကကတော့ သူမနဲ့ မဆုံခင်တစ်ချိန်က ကျွန်တော်ရဲ့ စိတ်ထင်ရာကို ပျော်မလားဆိုပြီး လုပ်ဆောင်ခဲ့မှုတွေဟာ အခုသူမအတွက် စိတ်အနှောင့်အယှက် ဖြစ်စရာတွေ မကြာခဏ ဖြစ်ခဲ့ရတာပေါ့။အချစ်ကြီးသလောက် စိတ်လည်းကြီးလှတဲ့ သူမနဲ့ ကျွန်တော်ရဲ့ ချစ်သူဖြစ်စအချိန်တွေဟာ ကြည်နူးပျော်ရွှင်နေတာထက်စာရင် ရန်ဖြစ်လိုက် ချော့လိုက် စိတ်ဆိုးလိုက် ပြန်အဆင်ပြေလိုက် ဒီလိုနဲ့ပဲ ဖြတ်သန်းခဲ့တဲ့ အချိန်တွေက ပိုများနေသလားပဲ။ အခက်အခဲ အတားအဆီးတွေကြားထဲကနေ ချစ်ခဲ့ကြလို့လည်း လုံးဝအဆုံးအရှုံးမခံနိုင်လောက်အောင် သူမကို ကျွန်တော်ချစ်ခဲ့မိပါတယ်။ သူမဟာလည်း ကျွန်တော့ထက် မနည်းတဲ့အချစ်တွေနဲ့ ချစ်တဲ့အကြောင်းကို အားလုံးကိုဆန့်ကျင်ပြီး ကျွန်တော်ကို ရွေးချယ်ခဲ့ခြင်းနဲ့သက်သေပြခဲ့တာပေါ့။

   ချစ်သူသက်တမ်း တစ်လပြည့်ခါနီးမှာ သူမနဲ့ ကျွန်တော်အတွက် အမှတ်တရဖြစ်စရာ အကောင်းဆုံး ဖြစ်ရပ်တစ်ခုကတော့ သူမကျောင်းကို ကျွန်တော်လိုက်သွားခဲ့တယ်။ ကဗျာမဆန်လှတဲ့ ဆုံတွေ့မှုလို့ပြောလို့ရပေမယ့် ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက်အတွက်တော့ အရမ်းကိုလှပတဲ့ ကဗျာတစ်ပုဒ်ပါပဲ။ ဒီတွေ့ဆုံမှုလေးနောက်ပိုင်းမှာ ကျွန်တော်တို့၂ဦးရဲ့ ဖြစ်တည်ခဲ့တဲ့သံယောဇဉ် ၊ ရှိရင်းစွဲအချစ်တွေကို ထပ်တိုးလာစေခဲ့ခြင်းက ဒီတွေ့ဆုံမှုလေးရဲ့ အပေါင်းသဘောဆောင်ခဲ့တဲ့ ရလာဒ်လေးပေါ့။ ဒါကြောင့်လည်း တစ်ယောက်နဲ့တစ်ယောက် တစ်နေ့မတွေ့မရမနေနိုင် စကားမှ မပြောရရင် မနေတတ်တဲ့ အခြေအနေထိ ဖြစ်ခဲ့တာဟာလည်း ကျွန်တော်တို့၂ယောက်ရဲ့ Trademark လေးတစ်ခုလို ဖြစ်လာခဲ့တာပေါ့။

   ဒီတွေ့ဆုံမှုလေးအပြီး နောက်တစ်လအကြာမှာ သူမရဲ့မွေးနေ့ရှိနေတဲ့အတွက် ကျွန်တော်သူမကို အရမ်းတွေ့ချင်ခဲ့တယ်။ ဒါပေမယ့်လည်း ကျွန်တော်လုပ်နေတဲ့ အလုပ်က သူမနဲ့တွေ့ဖို့အတွက် အချိန်မပေးနိုင်ခဲ့ဘူးလေ။ ဒါကြောင့် ဖြစ်ချင်တဲ့ဆန္ဒလေးတွေကို မြှိုသိပ်ခဲ့ရတယ်။ ကျွန်တော်တို့၂ယောက်ရဲ့ အချစ်တွေကို ပျက်ရယ်မပြုရဲတဲ့ ကံကြမ္မာက သူမမွေးနေ့အမှီ သူမအနားမှာ ကျွန်တော်ကို ရှိစေခဲ့တယ်လေ။ ဒီဒုတိယအကြိမ်တွေ့ဆုံမှုကြောင့် ကျွန်တော်တို့၂ယောက်အနေနဲ့ ဘယ်လိုအခက်အခဲ အတားအဆီးတွေပဲရှိရှိ လုံးဝလက်တွဲမဖြုတ်တော့ဘူးဆိုတာ အသေချာဆုံး ဖြစ်ခဲ့ပါတယ်။

   ဒီနေ့ဆိုရင် ကျွန်တော်နဲ့သူမ ချစ်သူသက်တမ်း ရက်၁၀၀ ပြည့်မြောက်ခဲ့ပြီ။ ဒီရက်၁၀၀ အတွင်းမှာ ကျွန်တော်တို့၂ယောက်အနေနဲ့ ပျော်ရွှင်စရာ ကြည်နူးစရာ ရင်ခုန်စရာတွေအပြင် ပြဿနာတွေ အခက်အခဲတွေ အမျိုးမျိုးသော စိတ်လှုပ်ရှားဖွယ်ရာတွေကြုံတွေ့ခဲ့ရပေမယ့် ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက် ထားထားတဲ့ကတိကတော့ ဘယ်လိုအကြောင်းနဲ့မှ လမ်းမခွဲကြေးဆိုတာပဲလေ။ ဒီကတိစကားကို အကောင်အထည်ဖော်ဖို့ကတော့ ကျွန်တော်တို့နှစ်ယောက် အမြဲတမ်း လက်ကိုခိုင်ခိုင်တွဲထားဖို့ပဲပေါ့။ အဲ့လိုလက်တွေခိုင်ခိုင်တွဲနိုင်ဖို့အတွက် ကျွန်တော်မှာ ခွန်အားတွေအပြည့်ရှိတယ်။ အနာဂတ်ကို စိတ်ကူးနဲ့တင်ပုံဖော်နေတာမဟုတ်ပဲ တကယ်လက်တွေ့ကျကျ အကောင်အထည်ဖော်နေတဲ့အတွက် စိတ်ဓာတ်ခွန်အား အပြည့်ရှိနေတယ်ဆိုတာကတော့ သူမကို မေးမကြည့်ပဲ ကျွန်တော်သိနေတယ်။ 


   ကောင်မလေးရေ…. ငါတို့နှစ်ယောက်ရဲ့ ချစ်သူသက်တမ်းဟာ ဒီနေ့(၁၄.၉.၂၀၁၄)မှာ ရက် ၁၀၀ နောက် ၁၀၁,၁၀၂,…., ၁၀၀၀၀ မက ရက်ပေါင်း လပေါင်း နှစ်ပေါင်းများစွာတိုင်အောင် မင်းရဲ့အနားမှာနေရင်း မင်းကို စိတ်ချမ်းသာအောင် ဖြည့်ဆည်းပေးချင်တဲ့သူတစ်ယောက် ရှိနေတယ်ဆိုတာ ဘယ်တော့မှ မမေ့နဲ့နော်။

မင်းကို ထာဝရဂရုစိုက်ပြီး ချစ်နေမယ့်
ကို ….. 👩‍❤️‍💋‍👨

Ko Thurein ၏စုစည်းထားမှုများ © 2010 စတင်မှတ်သားစုစည်းသည် | Powered by:Blogger

Designed By:Windroidclub ဖန်တီးသူ:Ko Thurein